Shipping & payment

CAT:

Hola! Estem molt contents que hagis decidit comprar els nostres contes i ninots reciclats. Esperem que quan els rebis t'agradin tant com a nosaltres : ) Veuràs que el funcionament de la nostra botiga online és molt fàcil:

Enviaments: La teva comanda sortirà del taller de Vabau entre 1 i 2 dies laborables després que l'has realitzat. A continuació te l'enviarem per correu certificat. En el moment de fer l'entrega a l'oficina de correus t'informarem sobre el número de la teva expedició per tal que tant tu com nosaltres puguem tenir l'enviament localitzat. Assegura't d'indicar-nos bé la teva adreça, un cop haguem enviat la teva comanda no podrem fer res per modificara-la.

Plaç d'entrega: De 6 a 8 dies laborables des del moment de la comanda. Per entregues urgents contacta amb nosaltres.

Mètodes de pagament: Acceptem pagaments a través de PayPal i també amb tot tipus de targetes. Només has d'escollir la opció que prefereixis en el moment de fer la compra. Treballem sempre amb Paypal i això ens garanteix transaccions segures.

Devolucions: Som una editorial minúscula i no podem acceptar cancel·lacions de comandes o retorns a no ser que els productes arribin en mal estat. De ser així, segueix els següents passos:
- Envia'ns un e-mail a shop@vabau.com el mateix dia que rebis el paquet o, com a molt tard, durant les següents 24h. Explica'ns quin defecte hi ha i adjunta fotografies on es vegi clarament el problema.
- Avaluarem el teu cas i et contestarem com a màxim 24 hores després.
- Hauràs d'enviar-nos la devolució dins del mateix pack que l'has rebut. El cost de l'enviament correrà al teu càrrec. Quan rebem el teu retorn et reenviarem el producte en bon estat sense cap cost per a tu.

Informació addicional: Si tens dubtes o ens vol fer qualsevol consulta pots fer-ho a info@vabau.com Gràcies!

ESP:

¡Hola! Estamos muy contentos de que hayas decidido comprar nuestros cuentos y muñecos reciclados. Esperamos que cuando los recibas te gusten tanto como a nosotros : ) Verás que el funcionamiento de nuestra tienda online es muy fácil:

Envíos: Tu pedido saldrá del taller de Vabau entre 1 y 2 días laborables después de que lo hayas realizado. A continuación lo enviamos por correo certificado. En el momento de hacer la entrega en la oficina de correos te informaremos sobre el número de tu expedición para que tanto tú como nosotros podamos tener el envío localizado. Asegúrate de indicarnos bien tu dirección, una vez hayamos enviado tu pedido no podremos hacer nada para modificara.

Plazo de entrega: De 6 a 8 días laborables desde el momento de realización del pedido. Para entregas urgentes contacta con nosotros.

Métodos de pago: Aceptamos pagos a través de PayPal y también con todo tipo de tarjetas. Sólo tienes que escoger la opción que prefieras en el momento de hacer la compra. Trabajamos siempre con Paypal y eso nos garantiza transacciones seguras.

Devoluciones: Somos una editorial minúscula y no podemos aceptar cancelaciones de pedidos o retornos a no ser que los productos lleguen en mal estado. De ser así, sigue los siguientes pasos:
- Envíanos un e-mail a shop@vabau.com el mismo día que recibas el paquete o, como muy tarde, durante las 24 horas siguientes. Cuéntanos qué defecto hay y adjunta fotografías donde se vea claramente el problema.
- Evaluaremos tu caso y te contestaremos como máximo 24 horas después.
- Tendrás que enviarnos la devolución dentro del mismo pack que la has recibido. El coste del envío correrá a tu cargo. Cuando recibamos tu devolución te reenviaremos el producto en buen estado sin ningún coste para ti.

Información adicional: Si tienes dudas o quieres hacernos cualquier consulta puedes dirigirte a info@vabau.com ¡Gracias!

Vabau /
T +34 616 193 450 /
Vilagelans, 2 08510
Roda de Ter (Barcelona) /
info@vabau.com
Facebook /
Youtube /
Blog /
Pinterest
Notes legals /
Crèdits